divendres, 29 de maig del 2020

TASCA DILLUNS 1 DE JUNY


Bon dia a tots!!

Aquí teniu les feinetes per dilluns. Esper que passeu un bon cap de setmana!!😊

Català: expressió escrita. Què m’agradaria fer aquest estiu.

Com ho fem?
Data llarga.
Títol. Aquest estiu.
Ho redactam a llapis.
Pautes:

- Abans de fer una expressió escrita podem fer un esborrany (full en brut) sobre les idees que poden sortir al text, De manera esquemàtica.

  • Anar a la platja.
  • Jugar amb els amics.
  • Anar a la piscina.
  • Llegir un llibre.
  • ....

- Quan ja tenim 5 o 6 idees de coses que ens agradaria fer les hem d'ordenar i seguir un ordre.

1 anar a la platja.
2 passejar i jugar amb els amics.
3 anar a la piscina.
4 llegir un llibre.

- Finalment hem de crear el text posant paraules que ens ajudin a lligar la història, a aquestes paraules les anomenem conectors i poden ser per exemple: en primer lloc, en segon lloc, després, abans, posteriorment, qualque dia,  finalment....


En primer lloc m'agradaria anar a la platja amb la meva família, m'encanta la mar i jugar amb l'arena. En segon lloc m'agradaria passejar i jugar amb els meus amics del poble. També em faria il·lusió anar a la piscina i veure els meus veinats. Finalment dessitjaria llegir un llibre durant aquest estiu.


Mates: joc de mates online. 


Valors: mirar aquest curtmetratge i comentar-lo de forma oral amb la teva família. Que penses que ens vol transmetre?


Religió. Després de mirar aquesta imatge explica com sol.lucionaries tu el problema que pateixen aquests infants.
https://www.pinterest.com.mx/pin/12525705196359645/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada